Jackson-Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Jackson-Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Jackson-Boston

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Boston

Hallo, vandaag hebben we het mooie New Hampshire achter ons gelaten. Na een fijne rit door de natuur zijn we vroeg in de middag aangekomen in Boston. We zijn hier twee nachtjes.

Onze eerste stop hier was Fenway Park het stadion van de Boston Red Sox ( vanavond was hier de wedstrijd tegen de NY yankees dus er was wedstrijdspanning rond het stadion) Na Fenway zijn we even terug gegaan om wat te chillen in en om het zwembad van ons fijne hotel. Toen we weer zin hadden zijn we met de auto de stad ingereden om te eten in het originele Cheers cafe ( voor de wat ouderen een legendarische serie) Het was supertof om daar te zijn en het eten was nog prima ook. Morgen gaan we Whale watchen,we hebben er zin an.

Liefs van ons allen XXX

• 04 Augustus 2014 - 20:32

Irma:

Hoi Luitjes,

Wat leuk om al jullie verslagen te lezen, ook erg leuke foto's.
    De foto's in het Cheers-café zijn inderdaad erg herkenbaar voor ons oudjes !!
    Geniet nog van alles wat jullie te zien krijgen.

Dikke kussen uit Eersel