Boston-South Kingtown (Rhode Island) - Reisverslag uit Newport, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Boston-South Kingtown (Rhode Island) - Reisverslag uit Newport, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Boston-South Kingtown (Rhode Island)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Newport

Vanmorgen hebben we Boston achter ons gelaten en hebben koers gezet naar Newport. Een korte rit van zo'n 1 1/2 uur. Jammer genoeg zit het weer wat tegen vandaag, het regent. In Newport hebben we wat rondgelopen maar niet al te lang vanwege de weersomstandigheden. Ons hotel ligt in South Kingstown en dat is niet zoveel verder. Na wat gegeten te hebben zijn we incheckt en hebben we wat gechilled op de hotelkamer. Het weer klaarde op dus we zijn naar het strand van Greenville gereden, mooi strand met prachtige huizen aan het water. Vanavond nog sporten en zwemmen in het hotel en morgen naar New York.

Liefs van ons allen XXX

• 04 Augustus 2014 - 09:25

Greetje:

hallo allemaal,

ik had het al van An gehoord dat jullie weer zo'n mooie reis aan het maken zijn.
    Beetje jaloers hoor hier in nederland op de bank maar wij hebben schitterend zomerweer.
    Blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben op naar New York zie ik dat word ook genieten.
    Ik wens jullie nog heel veel plezier met z'n viertjes en hoop dat jullie veilig thuis komen.
    dikke knuffel van greetje