Boston dag 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Boston dag 2 - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Boston dag 2

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

03 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Boston

Vanmorgen vroeg opgestaan want om 10:00 uur vertrok de boot. Bij Walvissen spotten weet je het nooit zeker maar we hadden veel geluk vandaag, zowel met het weer,de zee was kalm, als met de walvissen. We zijn heel dicht bij twee bultruggen kunnen komen, genaamd North star en Hippocampus want de mensen van het New England aquarium geven alle walvissen een naam. Super om die gigantische beesten van zo dichtbij te kunnen zien. Walvis spotten is spannend want je weet nooit waar die giganten opduiken,alle mensen op de boot gaan dus van links naar rechts of van voor naar achter om een glimp te kunnen opvangen. Gelukkig is er genoeg ruimte voor iedereen om alles te kunnen zien. Na 4 uur varen waren we weer terug in Boston en hebben we ons vermaakt in de wijken om de havens en Beacon hill. Jacqueline was nog vrijwilliger bij een act van straatacrobaten ! Ze moest in een rij met mensen gaan staan waar zo'n gast over heen sprong, superknap. Maar ze was toch wel even bang.

Dat was het voor Boston, morgen gaan we helaas alweer naar onze eennalaatse stop, South Kingstown op Rhode eiland. Hopelijk hebben we mooi weer want dat is dichtbij het strand.

Liefs van ons allen XX

• 04 Augustus 2014 - 09:29

Greetje:

echt super hè dat straatvermaak in de steden je staat verbaasd wat die gasten allemaal kunnen.