Burlington- Jackson ( New Hampshire ) - Reisverslag uit New Hampshire, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Burlington- Jackson ( New Hampshire ) - Reisverslag uit New Hampshire, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Burlington- Jackson ( New Hampshire )

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, New Hampshire

Vandaag zijn hebben we een prachtige route gereden door de natuur van Vermont en New Hampshire om uiteindelijk aan te komen hier in Jackson in het gebied The White Mountains. Het is hier prachtig. Onderweg hebben we mooie dingen en leuke plaatsjes gezien. We zijn bijvoorbeeld even gestopt bij een farmersmarket en hebben bij een klein bakkerijtje koffie met iets lekkers gegeten in een van de talloze lieflijke dorpjes op de route. We zijn nu in ons hotel (eagle mountain house ) voor de komende twee nachten, we doen hier niet veel meer dan lekker luieren,zwemmen, eten en wat lezen op de leuke veranda van het hotel. Even rust voordat we naar Boston gaan. Liefs van ons allemaal XX

• 31 Juli 2014 - 08:14

Ans:

Hoi,

Wat een belevenis, mooie foto's !
    geniet ze de komende dagen !

gr Henk en Ans

• 31 Juli 2014 - 08:35

Erna En Jos:

Aloha, even het laatste nieuws uit Riethoven.............het gras is gemaait, de zon schijnt, Nel slaapt, Erna gaat bijna werken en ik doe vandaag niet veel denk ik.
    Groetjes en nog veel lol gewenst,
    Jos, Erna en Nel