Niagara - Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Leo Beek - WaarBenJij.nu Niagara - Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Niagara - Toronto

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

27 Juli 2014 | Canada, Toronto

Hallo, vanmorgen zijn we, na een gigantisch ontbijt van pancakes bij Ihop,met een boot,de Hornblower, superdicht bij/onder de watervallen gevaren. Dan kan je pas echt zien wat een gruwelijke kracht er naar beneden komt. Al met al een geweldige ervaring de Niagara Falls !!

Na dat natuurgeweld zijn we uitgecheckt in het hotel en met de auto naar het dorpje Niagara on the lake gereden. (Mia bedankt voor de tip) waar we wat rondgelopen en gegeten hebben. Leuk lief,oud en klein dorp.

Daarna zo'n anderhalf uur doorgereden naar Toronto, de eerste indrukken zijn al veelbelovend. Vanavond doen we niet zoveel, morgen gaan we hier de stad verkennen. We zijn twee nachtjes hier.

Tot horens, liefs uit Canada

• 27 Juli 2014 - 10:38

Ans:

Hallo,

Wat een kracht die watervallen, mooi hoor !!
    genieten, mooie foto's
    veel plezier nog !

• 27 Juli 2014 - 13:07

Pa En Ma:

wat een leuke foto s en verslagen wat mooi die watervallen echt geweldig
    wij zitten nu in zeeland en had een paar dagen geen wifi maar monique ronald en de meiden zijn er en die hebben het even geregeld fijn dat jullie het leuk hebben en geniet ervan en goed uitkijken

heel veel liefs en xxxx jes pa en ma
    en ook natuurlijk van je liefste zus en leukste liefste schoonzus
    en ro en de meiden

• 27 Juli 2014 - 15:05

JIMMY:

Ziet er super leuk uit. We hebben je bolide waarmee je door de eindeloze landschappen rondrijdt nog niet gezien?

Veel fun en tot horens

• 28 Juli 2014 - 11:18

Mia Brouwers:

Leuk, dat jullie zo van de Niagara ( Falls en dorpje) genoten hebben. Jullie doen weer veel nieuwe indrukken op in The States. Geweldig! Mooie tijd nog in Canada.!