Washington (3) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Washington (3) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Washington (3)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

24 Juli 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, ons laatste verslag uit Washington. Vandaag weer veel dingen gedaan en gezien. Zo zijn we naar een aantal musea geweest ( national air en space museum, archives of the united states en het national museum of natural history) ook zijn we langs het Capitool gereden en gelopen. In the national archives ligt de orginele onafhankelijkheidsverklaring van Amerika. Er is hier een straat in Washington waar al die musea aangelegen zijn en de meeste museums zijn gratis te bezoeken. We hebben weer veel met de open tourbus gedaan en na een warme en volle dag zijn we nu weer terug in ons hotel. Lekker douchen en nog wat eten. Morgen gaan we onze huurauto ophalen en rijden we door naar Lewisburg. Veel liefs van ons allemaal XX

• 24 Juli 2014 - 07:01

Kris Ceuppens:

hallo familie Beek, zo te lezen bevalt het jullie daar super, fijn van zo steeds een mooi verslag te lezen , zo weten we tenminste dat het jullie goed gaat
    ik wens jullie een prettige dag en een fijne trip met de wagen, stuur zeker fotootje van je amerikaanse slee op hé leo!!!

groetjes

• 24 Juli 2014 - 08:31

Viviane Vander Straeten:

Het is zo mooi en perfect door Kris gezegd dat ik niets meer moet bijvoegen, behalve ne dikke kus van die boven de 60 alias Viviane. Het is boeiend om jullie zo te kunnen op te volgen, doe maar verder !

• 24 Juli 2014 - 09:33

Arie Maas:

Goed bezig! Geniet ervan en besef dat deze momenten de momenten zijn waar je later op terug gaat kijken!

• 24 Juli 2014 - 13:51

Mia:

Ha, buurtjes. Leuk, dat jullie ons op deze manier mee laten reizen.Geniet er weer van de komende dagen.