Hallo (4) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo (4) - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo (4)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Hallo,allereerst bedankt voor al jullie reacties ! Vandaag zijn we via Sedona, waarvan de foto is,aangekomen bij de Grand Canyon. De inmensheid is niet te beschrijven. Geweldig en indrukwekkend mooi. Morgen gaan we nog even terug en daarna naar Las Vegas. Groetjes en liefs van ons allemaal XXX

• 06 Juli 2012 - 05:28

Anneke:

Oh, ik lees dat het er bloed heet is 42 C, klopt dat. Maar wel heerlijk dat jullie zo genieten. liefs xx

• 06 Juli 2012 - 05:59

Greet:

mooie foto het is echt overweldigend daar ben benieuwd wat jullie van vegas vinden hier ga je je ogen uitkijken maar dan op een heel ander gebied nl de grenzeloosheid en hebzucht van de mens.

• 06 Juli 2012 - 06:11

Eric Jansen:

Dag fam. van Beek,

ziet er inderdaad geweldig en indrukwekkend uit! Geniet er van samen!

Groeten,
    Ivonne en Eric.

• 06 Juli 2012 - 07:12

Marianne:

Ziet er echt geweldig uit,wat zal dat speciaal geweest zijn, en het weer is ook super zo te zien, dus genieten maar en wel terug komen hoor want het bevalt jullie wel heel goed daar zo te horen

groetjes uit eersel jan en marianne

• 06 Juli 2012 - 07:23

Rina En Jan:

Hallo allemal,

Bedankt voor jullie mooie foto's. Fijn dat jullie zo genieten mooie weer hebben. Zijn jullie wezen winkelen?
    Hier ook alles goed, we missen jullie.
    Azar geeft alles fijn door ;)
    Hopen dat jullie nog fijne dagen hebben.

Liefs,
    Jan, Rina, Azar en zeker Spijki
    XXXXXX van uit Veldhoven

• 06 Juli 2012 - 07:43

Fam Van Beek :

Wat een belevenis geniet ervan !
    groeten uit Maarheeze

• 06 Juli 2012 - 20:23

Aart En Marcia :

In een woord geweldig ! Dit moet een fantastische ervaring zijn ziet er allemaal mooi en groot uit geniet er van groetjes uit regenachtig rotterdam

• 06 Juli 2012 - 21:32

Rian :

Hoi Leo, Jacq, Ellis en Jorg.
    We lezen met veel plezier jullie reisverslagen, en zien de geweldige foto"s.
    Ik heb toch verteld dat een vriendin van mij ook naar Amerika was met haar gezin. Ook zij stuurt vrijwel dagelijks een verslagje. Wat is nou het geval; ook hun waren bij de lasershow in Sedona!! Hoe toevallig!!
    Heel veel plezier nog en veel liefs uit Eersel. Groetjes Rian

• 07 Juli 2012 - 06:50

Henk(Puyol):

Ziet er schitterend uit everthing looks large en very big geniet ervan een once in a lifetime opportunity ik les dat de volgende Stad Vegas is gooi maar een euro in zo'n automaat je weet nooit wat er gebeurt gr Fam van Beek

• 07 Juli 2012 - 13:29

Jos, Erna En Nel:

We hebben voor de zekerheid jullie rekening geblokkeerd en beslag gelegd op de woning. Hebben jullie nog wat bij thuiskomst... Remember Vegas gets to you! Xxx

• 08 Juli 2012 - 15:21

Frank:

Vul hier je reactie in...

• 08 Juli 2012 - 15:25

Frank:

Nu ik niet in de mailinglijst zit, ben ik zelf maar op zoek gegaan. Wat een droomreis jongens! Het ziet er allemaal fantastisch uit. Heel veel plezier nog, geniet er van. Frank van den Bergh