Hallo (3) - Reisverslag uit Carefree, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo (3) - Reisverslag uit Carefree, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo (3)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

05 Juli 2012 | Verenigde Staten, Carefree

Hey there,
Vandaag zijn we van Palm Springs naar Carefree in Arizona gereden. Eerst hebben we nog lekker gegeten en gechilled in het vorige hotel. De rit bracht ons veel verschillende landschappen en mooie dingen om te zien. Heel tof om al die imposante vrachtauto's te zien. Jacqueline heeft ook haar highway ervaring gehad en zat stoer achter het stuur van onze jeep. Nu hebben we alweer een geweldig hotel,het is jammer dat we hier maar 1 nacht zijn,en gaan zo lekker eten. Morgen wacht the Grand Canyon.

• 05 Juli 2012 - 05:34

Greet:

ola, fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben en nu naar de Canyon houd je vast je gaat echt een adembenemend stuk natuur zien geniet ervan. Het is enorm groot weet niet hoe lang jullie er zijn maar weet zeker dat jullie het daar schitterend vinden.
    have fun

groetjes greet

• 05 Juli 2012 - 06:24

Jos, Erna En Nel:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben. By the way, moest het echt weer een zwarte auto zijn??? Leuk idee trouwens die bungy jump in the Grand Canyon, graag foto's... Rina was dol enthousiast:-) Groetjes uit fabulous Riethoven

• 05 Juli 2012 - 17:34

Iene Teunissen:

Ziet er goed uit. Grand Canion lijkt me ook helemaal geweldig. Geniet ervan. Vandaag was Collet in de kapsalon, en moest jullie veel groetjes doen, dus bij deze. Super leuk om jullie zo te volgen. heel plezier uit een erg warm Nederland. 28 graden. Wij vertrekken morgen naar Italië. Doei, Iene en de rest.

• 05 Juli 2012 - 18:22

Ma En Pa:

erg leuk dat we het zo kunnen volgen kijk wel goed uit verder een goede reis