hallo (5) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu hallo (5) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

hallo (5)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,na de geweldige Grand Canyon, waar Jorg en ik nog met een helicopter overheen gevlogen hebben, zijn we nu voor 2 nachten in Las Vegas. Je weet niet wat je ziet hier, met geen pen te beschrijven wat er hier allemaal gebeurt. We blijven hier tot morgen en dan door naar Death Valley. Groetjes en liefs van ons allen XXX

• 08 Juli 2012 - 06:09

Greet:

Wat onwijsbgaaf dat jullie met de heli zijn mee gegaan super hè wat een uitzicht heb je dan.
    Leuk hè Vegas je begrijpt nu was ook wel beter waarom ze zeggen "what happend in Vegas stays in Vegas"
    Veel plezier verder tis hier een zondag met regen:-((((

• 08 Juli 2012 - 08:26

Marianne:

Ben benieuwd naar jullie foto,'s van de grandcaynon, en super dat jullie met die heli zijn meegegaan dat maakt het nog specialer en nu las Vegas niet al je geld op gokken hoor groetjes uit een regenachtig eersel

• 08 Juli 2012 - 11:17

Hans En Marja:

Wat geweldig wat jullie allemaal beleven daar in het verre Amerika geniet ervan. Zijn erg benieuwd naar de foto`s.

groetjes aan jullie viertjes en tot ziens!

• 08 Juli 2012 - 13:53

Arie:

Hartstikke leuk allemaal!

Heel veel plezier nog!

Groeten,
    Arie

• 09 Juli 2012 - 06:47

Els En Kris:

hei familie Beek, zo te zien verloopt het daar super de super!houden zo en geniet er met volle teugen van!nb moet je mij toch eens uitleggen wat daar allemaal te zien is, want als ik het zo lees moet dat zeer boeiend zijn!groetjes van je nieuwschierige collega!

• 22 Juli 2012 - 17:34

Iene.:

Hallo allemaal. beetje ;ate reactie, maar ik had geen internet op camping, dus ik ben u al jullie verslagen en foto`s aan het bekijken en lezen. Wat een ervaring, zo`n helikopter vlucht over de grand canyon. Groetjes Iene en de rest.