Hallo (8) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo (8) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo (8)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

12 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo,vandaag hebben we San Francisco verkend. De trui is toch niet nodig gebleken want het is hier rond de 25 gr. Gister toen we aankwamen was er een zeemist die het kouder maakte. (dus Marianne,helaas blijft het in Nederland kouder...)Vanmorgen werden we rond 08:00 gewekt door de hotelintercom dat we,vanwege een calimiteit, meteen via de trappen naar beneden moesten. Eenmaal op de trappen werd er omgeroepen dat het vals alarm was..... Gelukkig maar. San Francisco is een compacte stad dus alles ligt dicht bijeen. We hebben bij Fisherman's warf gegeten, uiteraard in een cablecar gezeten en door de stad gestruind. In de namiddag hebben de dames gewinkeld in de megawinkels hier. Morgen rijden we nog even met de auto over de Golden Gate voordat we naar Monterey gaan. Liefs van ons allemaal XXX

• 12 Juli 2012 - 04:36

Monique:

super allemaal het is echt allemaal geweldig het te lezen en de foto s van sisco zijn precies als de films geniet van het prachtige amerika heel veel liefs van de freriksjes

• 12 Juli 2012 - 06:29

Greet:

Bij het zien en lezen word ik toch wel een beetje jaloers. Heb zelf enorm van SF genoten wat een leuke stad. Waar jullie nu naar toe gaan ken ik niet ben dus erg benieuwd.
    Have fun groetjes Greet

• 12 Juli 2012 - 07:41

Marianne:

I'v you going to San Francisco with a flower in your hair, wat gaaf zeg echt de flower power tijd. Ziet er echt heel gezellig uit dus het blijft genieten voor jullie en dan hebben jullie New York nog te goed ben benieuwd of jullie nog terug komen. groetjes van ons voor jullie allemaal