Hallo (7) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo (7) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo (7)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

11 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal, na de indrukwekkende Death Valley (47 gr) zijn we gister doorgereden naar het wonderschone Yosemite park waar we hele mooie dingen hebben gezien. We zijn daar in de bergen naar een waterval geklauterd en in de middag hebben we de gigantische Sequoia bomen gezien. In Yosemite was het een heerlijke 36 graden. Laat in de middag zijn we naar San Francisco gereden waar we rond 21:30 plaatselijke tijd aangekomen zijn. De autoritten tussen onze lokaties zijn soms lang maar geen moment saai want er is hier van alles te zien. De landschappen zijn erg verschillend. Het is hier in Sisco maar 16 gr. dus morgen als we de stad gaan bezoeken moeten we voor het eerst een trui aan. Liefs van ons allen XXX

• 11 Juli 2012 - 05:35

Marianne:

Mooie foto's het is een schitterend land en eindelijk hebben wij het een graadje warmer nu

• 11 Juli 2012 - 06:43

Anneke:

Worden jullie niet erg moe van al die indrukken ? Het is er wel schitterend hoor. En mooie foto,s!
    Liefs .xx

• 11 Juli 2012 - 06:51

Marjolein En Coen:

Sooo dat ziet er super mooi uit !!!! Geniet ervan en maak nog meer van zo'n mooie plaatjes. We zijn erg benieuwd.

XX Marjolein en Coen

• 11 Juli 2012 - 07:13

Greetje:

Mooi hé Yosimite. Zo lekker groen na de woestijn. Wij hadden ook zo'n temp.verschil toen we in SF waren.
    Veel pleziet in de cabelcars en op Fishermans Warf. Gaan jullie nog naar Alcatraz?

Geniet groetjes Greet