Hallo ( 9 ) - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo ( 9 ) - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo ( 9 )

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

13 Juli 2012 | Verenigde Staten, Monterey

Hallo, nadat we San Francisco,gehuld in een dikke mist, hebben verlaten zijn we vanmiddag aangekomen in Monterey. De reis was goed met veel verschillende temperaturen. In Sisco was het 16 gr. en onderweg hebben we zelfs 39 gr. gehad maar hier is het,vanwege de zeemist,ook maar 16 gr. Het is hier wel tof, we hebben net lekker in een visrestaurant gegeten op de plaatselijke Fischermanswarf. Deze hier is leuker dan in San Francisco en vanuit het restaurant konden we de zeeleeuwen en pelikanen zien liggen. Morgen rijden we door naar Oxnard, zo'n 300 km, hopen dat daar weer het zonnetje schijnt. Liefs van allen XXX

• 13 Juli 2012 - 05:48

JIMMY:

Hey reizigers, vanuit de mist naar de zon.Ziet er allemaal prachtig uit en met Belgische temperaturen voelen wij ons een beetje in de States.

Goeie trip

• 13 Juli 2012 - 05:53

Greet:

Kan idd erg mistig zijn in SF heb zelf ook helaas foto's van de Golden Gate brug in de mist. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Amerika is een mooi land om op vakantie te gaan.
    Fijne reis verder vind het echt leuk om iedere morgen als ik wakker word even te kijken waar jullie zijn.

Groetjes Greet

• 13 Juli 2012 - 07:23

Muriel:

Ziet er allemaal heel leuk uit en brengt herinneringen bij me op !! en zo'n weer doet je tenminste een beetje meer aan ons denken !
    Hier alles goed, Viviane gisteren voor 1 week met vakantie vertrokken en ik morgenvroeg ... YESSS !
    Veel groetjes @ the whole family
    God bless you ! Have a nice day

• 13 Juli 2012 - 07:30

Marianne:

leuk hoor die huisjes op het water en een mooi plaatje de beroemde brug in de mist ( leuk shirt aan jacqulien )
    groetjes marianne

• 13 Juli 2012 - 07:30

Aart En Marcia .:

Wat een leuke manier om jullie reis te volgen , het is echt geweldig om de verslagen te lezen en de foto' s te bekijken de volgende reactie komt uit zuid frankrijk . Ook Sonny vindt het fantasties om jullie zo te volgen gr aart port zelande

• 13 Juli 2012 - 14:56

Ans: