hallo - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu hallo - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

hallo

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,na een hele fijne vlucht zijn we veilig geland in LA. Vandaag al veel gedaan,de huurauto opgehaald en naar Hollywood gereden. Morgen de 1e foto's. Het is hier nu 20:00 uur (bij jullie is het 02:30 uur en jullie liggen dus lekker in bed) we zijn al 23 uur wakker en gaan terug naar het hotel. Liefs uit LA XXX

• 03 Juli 2012 - 04:26

Monique:

vreemd dat jullie nog op zijn en wij slapen veel plezier iedereen de groetjes xxx

• 03 Juli 2012 - 04:45

Iene:

Goedemorgen. Het is hier nu 06.44 uur. Dus ik neem aan dat jullie nog slapen. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Vandaag een ronde Hollywood? doe Tom Cruise de groeten als je hem toevallig tegen komt.
    Heel veel plezier, en we zien uit naar jullie volgende berichten.
    Groetjes Iene en de rest.

• 03 Juli 2012 - 05:24

Greetje:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Nu maar even lekker slapen. Hollywood boulevard is wel een bezoekje waard als jullie daar nog zijn. Veel plezier verder.

Groetjes greet

• 03 Juli 2012 - 08:03

Muriel:

Slaap wel en fijn te horen dat alles goed verloopt ! Leo opgepast voor Hollywood, ze gaan je misschien tegenhouden. Have a nice trip

• 03 Juli 2012 - 08:03

Muriel:

• 03 Juli 2012 - 11:08

Hans En Marja:

fijn dat jullie een fijne reis hebben gehad
    en ik denk dat jullie misschien nog wel slapen. geniet van alle mooie dingen die jullie tegen komen

groetjes van ons

• 03 Juli 2012 - 18:47

Ma En Pa Van Beek:

hallo grote reizigers wij wensen jullie een mooie rondreis toe in het grote amerika veel te beleven dachten wij ma en pa oma en opa tot snel

• 03 Juli 2012 - 18:58

Irma:

Hoi Lieve Jacqueline, Leo en kids,

Fijn dat de reis goed verlopen is!
    Ik ben zeer benieuwd hoe het ons zaterdag vergaat. Komt ook wel goed.
    We lagen gisteren om 2.30 uur nog niet in bed, maar we stonden nog op de tafel in cafe Oud Brabant te dansen!!
    Kermis hè, teveel wijntjes op, dan doe soms je gekke dingen!!

Nog een super fijne vakantie !!
    Geniet ervan met z'n allen !!

Kusjes van Johan en Irma