South Kingstown- New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu South Kingstown- New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

South Kingstown- New York

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen na het ontbijt Rhode Island achter ons gelaten,via een mooie route langs het water reden we op New York aan. De huurauto moest worden ingeleverd en we hadden om 19:00 een Yankees game dus we waren op tijd vertrokken. New York is,in verhouding tot de andere steden die we deze reis bezocht hebben,veel indrukwekkender. De stad komt echt op je af en de massa's mensen,auto's en taxi's zijn imposant. Dat was de eerste keer toen we hier kwamen al zo en nu nog steeds blijkt. Maar na een paar uur in de stad ben je er ook wel weer aan gewend. Na de fijne Nissan Murano te hebben ingeleverd vlakbij Times Square zijn we met de taxi,ook een hele ervaring,naar ons hotel gegaan. Na het eten koers gezet naar het Yankee Stadium voor de match. Eerst in de teamshop diverse dingen gekocht en daarna de tribune op met een hotdog. Geweldige ervaring !!! Leuke sfeer op de tribunes,hier wordt niemand uitgescholden geslagen of erger als hij voor de tegenstander juicht. Mooi stadion, toffe sport,leuke avond !!

Vandaag hebben we nog een volle dag en nacht in New York,genoeg te zien en te doen hier dus dat komt wel goed.

Liefs van ons allen XXX

• 05 Augustus 2014 - 17:06

Ans:

Wat een geweldige ervaring weer !!
    geniet nog van jullie laatste dag.

gr.uit Maarheeze

• 05 Augustus 2014 - 18:42

Mia Brouwers:

Hoi Allemaal,

Wat n mooie reis hebben jullie gemaakt! geniet er nog even van!

En alvast goeie reis terug.

Groetjes

Mia

• 05 Augustus 2014 - 19:17

Greetje:

hoi allemaal,

ziet er gezellig uit jullie lijken a echte yankees wel terugkomen hè:-))))

groetjes greet

• 05 Augustus 2014 - 20:22

Iene Teunissen:

Het was geweldig om te lezen, al die verslagen. Ik heb er van genoten. jullie nog heel veel plezier, en een hele goede terug reis.
    Groetjes .