Brockville ( Canada) - Burlington (Vermont USA) - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Brockville ( Canada) - Burlington (Vermont USA) - Reisverslag uit Burlington, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Brockville ( Canada) - Burlington (Vermont USA)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, Burlington

Vandaag was het gelukkig weer droog en hebben we een mooie en fijne rit weer terug naar Amerika gehad. Bij het dorpje Swanton zijn we, na een strenge ondervraging van de douane,de USA weer binnengereden. In dit dorpje hebben we gegeten bij een kleine diner ( zo eentje uit films ) leuk en lekker. Daarna zijn we doorgereden naar het leuke stadje Burlington waar we de middag en avond hebben doorgebracht. Burlington is de grootste stad ( er is ook een universiteit) van Vermont en er zijn volop leuke restaurantjes,bars en winkeltjes. Hier is ook ons hele fijne hotel,het Hampton Inn. Morgen na het ontbijt gaan we door naar New Hampshire het dorpje Jackson waar we twee nachtjes blijven in een bergresort.

Liefs uit Burlington van ons allen XXX

• 30 Juli 2014 - 07:36

Jimmy:

Het is logisch dat ze je streng ondervragen aan de grens, je ziet er toch een beetje verdacht uit. Jullie schieten blijkbaar goed op.Heb de indruk dat er alles zo rustig uitziet

Nog veel plezier

• 30 Juli 2014 - 09:27

Viviane Vander Straeten:

Gelukkig dat hij eindelijk merkt dat jij verdacht uitziet ! Oeffff, we zijn bijna gered !
    Zoentje aan iedereen van vriendin boven de zestig ! Genieten nog veel van jullie prachtig reis !