Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Leo Beek - WaarBenJij.nu Toronto - Reisverslag uit Toronto, Canada van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Toronto

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

28 Juli 2014 | Canada, Toronto

Hallo,

Vandaag hebben we eens uitgeslapen ! Hier in Toronto zit het Eaton center ( overdekt winkelcentrum met 330 winkels en 150.000 m2 shops,shops en restaurants ) en laat dat nu op een kwartiertje lopen zijn van ons hotel, dus er was vandaag maar 1 doel en dat was shop till you drop !! Dus na het ontbijt hebben de wegen van de dames en heren zich gesplitst vandaag en pas aan het eind van de middag hebben we elkaar weer getroffen op het Dundas square ( plein in de sfeer van Times square) Daar werd vastgesteld dat de heren meer hadden gekocht dan de dames.....

Jorg en ik zijn nog even wezen zwemmen en vanavond lopen we nog wat door de stad en gaan we nog wat eten. Morgen gaan we naar Brockville ( Dat ligt op zo'n 340 km van Toronto, we rijden dan paralel aan het Ontariomeer dus dat wordt weer een mooie tocht)

Tot horens,liefs van ons allen XX

• 04 Augustus 2014 - 09:28

Greetje:

shop until you drop wauw leuk hoor je word altijd zoooooo hebberig daar in de states kost allemaal zo weinig tot.........je thuis de afrekening van je creditcard krijgt hahahaha geniet ze.
    dikke kus