Lewisburg-Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Leo Beek - WaarBenJij.nu Lewisburg-Niagara Falls - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Lewisburg-Niagara Falls

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

26 Juli 2014 | Canada, Niagara Falls

Hallo, allereerst bedankt voor de leuke reacties op ons reisdagboek !

Vandaag van Lewisburg naar Niagara falls ( Canada) gereden het was een mooie route. We hebben onze ogen,de gehele 400 km, weer uitgekeken. Wat is dit toch een mooi en veelzijdig land. Voordat we Lewisburg achter ons lieten hebben we nog een coverred bridge ( deze was in 1830 gebouwd) bekeken,erg mooi.

Daarna naar Canada, het was supertof om hier bij de falls aan te komen, wat een spektakel die watervallen ! Het uitzicht vanuit onze hotelkamer op de falls is ook fantastisch ! We gaan hier nog wat genieten en morgen gaan we met een bootje de waterval van zo dicht mogelijk tegemoet.

Daarna rijden we naar Toronto. Liefs uit Canada XXX

• 26 Juli 2014 - 17:32

Hans En Marja:

Hallo allemaal het ziet er geweldig uit prachtig heel indrukwekkend wat een bak met water.
    geniet er maar flink van .