Washington-Lewisburg Pennsylvania - Reisverslag uit Lewisburg, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Washington-Lewisburg Pennsylvania - Reisverslag uit Lewisburg, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Washington-Lewisburg Pennsylvania

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Lewisburg

Hallo, vanmorgen zijn we vertrokken in Washington. Eerst even de auto opgehaald ( deze keer geen Cherokee maar een Nissan Murano, niets mis mee overigens) Na een goede reis zijn we aangekomen in Lewisburg, na een geplande omrit langs de Amish in Lancaster county. Zojuist hebben we een duik genomen in het hotelzwembad en zometeen gaan we het dorpje nog even verkennen en wat eten.

Die Amish is een apart volk, een deel gebruikt nog paard en wagen en weigert gemotoriseerd materieel te gebruiken maar sommige doen dat wel. ( getuige de dame op de grasmaaier)

Morgen gaan we naar Canada,Niagara Falls, op zo'n 400 km van hier.

Liefs van ons allemaal XX

• 25 Juli 2014 - 06:39

Monique:

wat fijn om de berichten van jullie te lezen echt geweldig , die foto s helemaal toppie echt waar
    geniet van jullie reis en vooral van elkaar ik zie dat het nu half 1 ongeveer bij jullie hier is het rond half 7 heel veel liefs en xxxxxxxxx
    van ons allemaal