Washington (1) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Washington (1) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Washington (1)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

23 Juli 2014 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal, na een fijne vliegreis zijn we gister in de namiddag aangekomen in Washington. Vandaag was onze eerste volle dag hier en we hebben al veel gezien. Bijvoorbeeld Het Witte huis,Lincoln memorial en de wijk Georgetown. We hebben een open tour buskaart voor twee dagen genomen,dat is tof want we zien zo veel van de stad. Morgen nog een dag hier en dan gaan we naar het Capitool en dergelijke. Washington is een mooie,kalme stad met aardige relaxte mensen. Nu gaan we, het is hier nu 20:28, lekker eten. Liefs uit Washington XXX

• 23 Juli 2014 - 07:25

Jimmy:

Doe zo verder, Obama verwacht jullie voor de lunch.

Veel plezier

• 23 Juli 2014 - 12:41

Frans:

Leo, fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en Washington een toffe stad vinden. Mocht je daar nou echt geen restaurant vinden..., dan volgende tip. Op Capitol Hill runt chef Bart Vandaele zijn Belga Café. Goede recensies. Barrack gaat daar ook wel eens met vrouw en dochters. De partner van Bart is Greet De Keyser. Zij was tot een jaar geleden VRT-correspondent Amerika. Veel plezier!