Back to the States - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Leo Beek - WaarBenJij.nu Back to the States - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Back to the States

Door: Leo van Beek

Blijf op de hoogte en volg Leo

20 Juli 2014 | Nederland, Eersel

We zijn de laatste spullen aan het pakken en morgen gaan we terug naar de United States, onvoorstelbaar gaaf !

Morgenmiddag landen we,als alles goed gaat,rond 15:30 uur in Washington. Barrack verwacht ons rond 20:00 voor het diner.

Op verzoek van een aantal mensen maken we ook dit jaar een reisverslag. Wij vinden het leuk om te maken en nog leuker dat jullie ons volgen. Tot snel !

Groetjes Ellis,Jorg,Jacqueline en Leo

• 20 Juli 2014 - 20:22

Hans En Marja :

Hey Leo,Jacqueline,Ellis en Jorg

Wij wensen jullie een hele fijne vlucht en een te gekke vakantie daar in Amerika,
    Wij gaan jullie zeker weer volgen, vinden het leuk om te zien hoe jullie vakantie verloopt
    en zijn benieuwd naar de verhalen maar die zullen we zeker weer horen als wij in augustus bij jullie komen.
    Veel plezier en geniet ervan!! Groetjes Hans en Marja

• 20 Juli 2014 - 20:55

Aart En Marcia:

Inderdaad geweldig om nog eens z,n grote reis te maken .geniet van elkaar en van de reis wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen gr uit corcica Aart. Sonny en Marcia

• 20 Juli 2014 - 21:07

Henk En Ans :

Geniet van de geweldige ervaring een goede reis en we volgen jullie !

groetjes Henk Ans Ralf Anouk en Tom

• 20 Juli 2014 - 22:17

Jimmy:

Veel plezier daar aan de andere kant van de wereld, wij volgen jullie ook

Groetjes Jimmy, Eva, Elias en Lukas

• 20 Juli 2014 - 23:25

Azar:

Hey lieve allemaal,

Wat geweldig dat jullie weer naar Amerika gaan en super dat we jullie mogen volgen.
    Heel veel plezier gewenst.
    Liefs, Rina, Jan, Azar

• 21 Juli 2014 - 10:08

Frank Van Den Bergh:

He Luitjes, ontzettend fijne vakantie toegewenst. Maar dat gaat zeker lukken nu ik hoorde wat jullie allemaal voor de boeg hebben. Geniet er van!

• 21 Juli 2014 - 10:31

Ronald Monique Ananda Leo :

Heel veel plezier en geniet ervan en we kijken uit naar jullie foto s en verhalen xxxxxxx

• 22 Juli 2014 - 08:53

Vander Straeten Viviane:

Heel veel plezier en geniet ervan ! Ik zal met aandacht kijken uit naar jullie foto s en verhalen !
    Groetjes van ons regende land !

• 22 Juli 2014 - 16:22

Frans & Greet:

Jacqueline, Leo, Ellis en Jorg, wij wensen jullie opnieuw een heerlijke Amerika-reis.
    Geniet ervan, jullie hebben het wéér verdient. Met veel plezier volgen we de gebeurtenissen.
    Kom veilig terug. Hartelijke groeten!

• 22 Juli 2014 - 22:40

Kris Ceuppens:

hei familie Beek, dat de grote beekreis een super succes mag wezen vol leuke ervaringen en ontdekkingen!!!groetjes aan den barrack en geniet er met volle teugen van!!!!!