Hallo (15) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo (15) - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo (15)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

20 Juli 2012 | Verenigde Staten, New York

Hallo, vanmorgen zijn we na het ontbijt, met de metro, naar het Empire state building gegaan. We hoefden helemaal niet lang te wachten en waren met de lift in no-time op meer dan 300 meter hoogte. Prachtig uitzicht over de stad natuurlijk. Vanmiddag hebben we de tijd genomen om het Central Park te verkennen. Dat moest ook wel want het is groot en er is veel te zien. Fijne sfeer en relaxte mensen. Morgen gaan we na het ontbijt inpakken en dan nog een aantal uren de stad in want rond 18:00 uur gaan we naar het vliegveld. We vliegen om 23:00 uur ( 05:00 uur in Ned ) en zijn zaterdagmiddag weer op Schiphol. Het was werkelijk de vakantie van ons leven en onze verwachtingen zijn meer dan uitgekomen.Bedankt voor jullie aandacht of berichtjes en tot ziens !!! Liefs van ons allen XXXX

• 20 Juli 2012 - 05:45

Anneke:

Jullie ook bedankt voor de foto,s.
    Heel leuk om jullie zo te volgen.
    En ook bedankt dat jullie wat zon hebben gestuurd. Want het wordt nu hier eindelijk ook eens een paar dagen goed weer. Liefs ,kus en tot snel .

• 20 Juli 2012 - 05:46

Vul Hier Je Naam In.:

Vul hier je reactie in...

• 20 Juli 2012 - 05:48

Anneke:

Oja, en natuurlijk een hele goede vlucht . xxxx

• 20 Juli 2012 - 07:49

Van Beek Maarheeze:

fijn om te horen dat alles zo geweldig en mooi is geweest, een goede reis !

• 20 Juli 2012 - 08:46

Greetje:

geniet nog zolang het kan.
    Ik zie jullie in augustus kom ik op de motor langs het gaat echt gebeuren.

groentjes greet

• 20 Juli 2012 - 15:19

Frans :

Fijn dat jullie samen zo'n fantastische reis hebben gemaakt. Kom veilig thuis. En Leo, tot niet al te lang. Ik ben al benieuwd naar de bijzondere ervaringen. Groetjes, Frans

• 20 Juli 2012 - 15:39

Arie:

Stelletje gelukspoepers..
    Leuk dat jullie zo`n gewelige reis hebben gehad.
    Een ervaring om nooit meer te vergeten!
    Groeten,

Arie

• 21 Juli 2012 - 16:02

Aart En Marcia:

Wat een geweldige ervaring voor jullie maar ook een beetje voor ons omdat we het op deze manier heel goed konden volgen , echt fantasties xx groet uit st-maxime

• 22 Juli 2012 - 17:45

Iene.:

Het ziet er allemaal geweldig uit. Ik ben heel benieuwd naar de rest van de foto`s en de verhalen.
    We zien elkaar snel. Heel veel groetjes Iene en de rest.