Hallo (10) - Reisverslag uit Oxnard, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu Hallo (10) - Reisverslag uit Oxnard, Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Hallo (10)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Oxnard

Hallo allemaal, nogmaals bedankt voor al jullie reacties. We vinden het erg leuk ze te lezen, helaas kunnen we niet iedereen persoonlijk antwoorden daar de mailadressen ontbreken. Vandaag zijn we van Monterey naar Oxnard gereden langs de mooie, kronkelige kustweg. Onze laatste langere autoroute. Onderweg hebben we zeeleeuwen,pelikanen en elephant seals gezien die hier in het wild leven. Een prachtig gezicht. Zojuist in ons hotel aangekomen zijn wij gaan zwemmen en de kinderen zijn naar de fitnesszaal gegaan !! Zometeen gaan we nog wat eten in het stadje. Morgen maken we de cirkel rond om via Malibu en Santa Monica weer naar LA te gaan. Dat is een korte rit van 65 mijl.

• 14 Juli 2012 - 07:40

Anneke:

Leuk leuk leuk allemaal , maar waarom is Leo niet met de kids mee gegaan ?
    Zeker niet meer nodig!. Geniet de laatste week er nog maar van. Liefs ,kus.xx

• 14 Juli 2012 - 09:45

Marianne:

Klinkt als een echte vakantiedag nog even relaxen daar en dan op naar new york

• 14 Juli 2012 - 09:53

Greet:

In Santa Monica moeten jullie zeker even stoppen dit is een heel gezellig plaatsje.
    Veel plezier Groetjes Greet

• 22 Juli 2012 - 17:38

Iene:

Geweldig, wat een ervaring.