hallo (6) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu hallo (6) - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Leo Beek - WaarBenJij.nu

hallo (6)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo

09 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal (Frank het is onvergeeflijk dat je niet op de mailinglijst staat) na onvoorstelbaar Las Vegas zijn we nu weer zo'n 300 mijl verder in de Death Valley. Het is hier prachtig maar bloedheet (46 gr.) maar met de airco is het prima te doen. Vanmiddag zijn we naar Dante's view geweest waarvan je mooi over de vallei uitkijkt. Nu gaan we lekker zwemmen en daarna steak eten op de ranch waar we verblijven. Groetjes aan iedereen en nogmaals bedankt voor jullie leuke berichten XXX

• 09 Juli 2012 - 05:30

Jimmy:

Leo, gewoonweg prachtig tot nu toe.Doe zo verder - Groetjes

• 09 Juli 2012 - 06:45

Greetje:

haha ja lekker warm hé maar lang leve de airco. Hier is het baggerweer regen, wind en een graadje of 18 RUILEN:-))))

• 09 Juli 2012 - 07:34

Muriel:

Gelukzakken !! Profiteer ervan want hier ...

• 09 Juli 2012 - 10:39

Anouk:

Hallo Beekjes,
    Het ziet er allemaal super uit! Geniet ervan! X Anouk

• 10 Juli 2012 - 07:23

Marianne:

wat een geweldige vakantie, wat zullen jullie veel te vertellen hebben als jullie terug zijn
    geniet ervan

• 10 Juli 2012 - 18:06

Ma En Pa Van Beek:

het ziet er tot nu toe allemaal super uit van uit de heli bijzonder hadden julli een helm op /? de vlieger niet moet jewel durven beneden is niet veel wat mee geeft maar dit heb je ook weer beleeft super wij wensen julli nog een fijne verdere reis toe en we volgen je op afstand kijk svp goed uit het is allemaal zeer bijzonder groeten uit een vrij-vochtig ridderkerk groetjes m een p