Bijna op reis - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Leo Beek - WaarBenJij.nu Bijna op reis - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Leo Beek - WaarBenJij.nu

Bijna op reis

Door: degrotebeekreis

Blijf op de hoogte en volg Leo

01 Juli 2012 | Nederland, Eersel

Hallo,we zijn bijna op weg,morgenochtend vliegen we met de KL 0601 van 09:50 uur naar LA. We hebben er allemaal heel veel zin in !! Er is gezonde spanning voor het grote onbekende en zien uit naar alles wat op onze weg gaat komen. Leuk dat jullie ons volgen.
Groetjes van Ellis,Jorg,Jacq en Leo

• 01 Juli 2012 - 18:45

Jimmy:

Geniet er met jullie viertjes met volle teugen van, laat de beren in Amerika , geniet van de prachtige natuur en landschappen voorak hun uitgestrektheid en kom gezond terug.

groetjes uit Belgie en we volgen jullie op de voet

• 01 Juli 2012 - 20:02

Greetje:

Wens jullie een gele goede vlucht en aankomst rust even uit voor je verder gaat. Xx

• 01 Juli 2012 - 20:09

Marianne En Jan:

Een hele goede reis en wij zijn heel benieuwd naar jullie avonturen

• 02 Juli 2012 - 07:13

Vivianeke Pubstone:

Prachtig Leo ! Heel leuk om jullie vier te kunnen opvolgen in jullie advonturen.

• 02 Juli 2012 - 07:54

Muriel :

Have fun ! en wie weet misschien binnenkort een Beek ster op de walk of fame ;-)) Groetjes en enjoy

• 02 Juli 2012 - 11:04

Iene Teunissen.:

Super leuk om jullie te volgen. Heel veel plezier, een ontzettend mooie reis, en geniet ervan, maar dat zal zeker wel lukken. Heel veel groetjes uit Eersel.Iene en de rest.

• 02 Juli 2012 - 19:35

Hans En Marja:

Hallo familie wij wensen jullie een super fijne vakantie en geniet daar in het verre Amerika. we vinden het heel erg leuk om jullie te kunnen volgen en zijn benieuwd straks naar de foto`s en verhalen natuurlijk.

groetjes aan jullie allemaal

• 03 Juli 2012 - 19:39

Kris En Els:

hei beekie en familie, zo te zien is de grote beekreis goed gestart, we wensen jullie alvast veel plezier en geniet er maar van, kijk al naar uit naar de beekiefilm in hollywood, de groeten!!!!!!!!!!!